OFERTY PRACY


Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Miejsce pracy: Kielce

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:

  • Telefoniczny kontakt z potencjalnymi klientami,
  • Sprzedaż ubezpieczeń przez telefon,
  • Obsługa systemu CRM,
  • Utrzymywanie stałych relacji z klientami.

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub/i w telemarketingu lub/i w sprzedaży ubezpieczeń,
  • Dobra dykcja i organizacja własnej pracy,
  • Komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • Umiejętność obsługi komputera i Internetu,
  • Znajomość branży ubezpieczeń mile widziana,
  • Dyspozycyjność w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.

W zamian oferujemy:

  • Stałe wynagrodzenie oraz prowizja zależna od wyników,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
  • Pracę w młodym i zgranym zespole,
  • Możliwość przystąpienia do programu prywatnej opieki medycznej,
  • Możliwość przystąpienia do programu FitProfit.

Osoby zainteresowane naszą ofertą pracy prosimy o złożenie dokumentów aplikacyjnych (CV+list motywacyjny) drogą mailową na adres rekrutacja@morequality.pl

Dziękujemy za nadesłanie aplikacji. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”