OFERTY PRACY


Ankieter Telefoniczny

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:

  • Telefoniczny kontakt z klientem,
  • Przeprowadzanie kilkuminutowych rozmów z klientem według ustalonego skryptu,
  • Pozyskiwanie klientów zainteresowanych zakupem ubezpieczeń (komunikacja, nieruchomości, życie),
  • Umawianie rozmów ze sprzedawcami,
  • Prawidłowe raportowanie i uzupełnianie danych w systemie.

W zamian oferujemy:

  • Szkolenia stanowiskowe,
  • Premię gwarantowaną za doświadczenie w Call Center*
  • Prace w stale rozwijającej się firmie,
  • Możliwość awansu,
  • Prace w młodym oraz zgranym zespole,
  • Godzinną przerwę na 8h pracy,
  • Stawkę godzinową 27,70-38 zł,
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej,
  • Kartę Medicover Sport.

Wymagania:

  • Praca 8h pn-pt, w godzinach 8-20 (+1 sobota w miesiącu),
  • Zapał do pracy oraz chęć zdobywania nowych umiejętności,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Komunikatywność oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
  • Dobra dykcja,
  • Umiejętność zarządzania własnym czasem i pracą,
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej.

Osoby zainteresowane naszą ofertą pracy prosimy o złożenie dokumentów aplikacyjnych (CV+list motywacyjny) drogą mailową na adres rekrutacja@morequality.pl

Dziękujemy za nadesłanie aplikacji. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”