Ankieter Telefoniczny
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna przede wszystkim za:
- Telefoniczny kontakt z klientem,
- Przeprowadzanie kilkuminutowych rozmów z klientem według ustalonego skryptu,
- Pozyskiwanie klientów zainteresowanych zakupem ubezpieczeń (komunikacja, nieruchomości, życie),
- Umawianie rozmów ze sprzedawcami,
- Prawidłowe raportowanie i uzupełnianie danych w systemie.
W zamian oferujemy:
- Szkolenia stanowiskowe,
- Premię gwarantowaną za doświadczenie w Call Center*
- Prace w stale rozwijającej się firmie,
- Możliwość awansu,
- Prace w młodym oraz zgranym zespole,
- Godzinną przerwę na 8h pracy,
- Stawkę godzinową 27,70-38 zł,
- Pakiet prywatnej opieki medycznej,
- Kartę Medicover Sport.
Wymagania:
- Praca 8h pn-pt, w godzinach 8-20 (+1 sobota w miesiącu),
- Zapał do pracy oraz chęć zdobywania nowych umiejętności,
- Doświadczenie w obsłudze klienta,
- Komunikatywność oraz umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych,
- Dobra dykcja,
- Umiejętność zarządzania własnym czasem i pracą,
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej.
Osoby zainteresowane naszą ofertą pracy prosimy o złożenie dokumentów aplikacyjnych (CV+list motywacyjny) drogą mailową na adres rekrutacja@morequality.pl
Dziękujemy za nadesłanie aplikacji. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zamieszczenie w dokumentach następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”